Boldog Karácsonyt!

Különleges karácsonyi meglepetésekkel készültem mára!

A meglepetés egy nagyon jó ízű karácsonyi fotózás eredménye: Nórival vettük nyakunkba a várost.

Bemelegítünk, nehogy nagyon remegjen a kezünk ;)
Bemelegítünk, nehogy nagyon remegjen a kezünk ;)



Az ötletre az interneten akadtam, és sokáig nem is hezitáltam; ezt meg kell csinálnom.
Kivágtunk pár alakzatot, az objektív szűrőmenetébe pattintottuk és már kezdődhet is a móka!

Munka közben
Munka közben
Következzenek a legjobb képek!

Színes hópelyhek
Színes hópelyhek

Csillagok szemmagasságból
Csillagok szemmagasságból

Karácsonyi dísz a Váci utcában
Karácsonyi dísz a Váci utcában


Másik különlegesség pedig első videós szárnypróbálgatásom. Nagyon érdekes díszt kaptam lencsevégre, és egy karácsonyi hangulatot teremtő videót raktam össze belőle. Érdemes HD-ban és teljes képernyőn nézni!



Bónusz kép a forgóról

Ezúton szeretnék minden kedves ismerősömnek szeretetben gazdag, békés Karácsonyt kívánni!


.. illetve ha addig nem találkoznánk, egészségben és kreditben gazdag Új Évet is :)


N O  R  B  I